me back.

bismillahirrahmanirrahimmm. assalamualaikum semuanya, ada ingat sama saya? tadaa? tada pun tak apa jugak. hehe. baiklahh. segala pujian bagi Allah tuhan sekalian alam. moga kita dalam perlindungannya :) amin.

k lama sangat sangat sangat sangat tak update blog. dahulunya busy kerja. sekarang pon masih buasy kerja. tp tambah dengan kebusy-an yg akan makin membusykan aku. yaa. pasni aku akan lebih busy utk prepare macam-macam. nak cat rumah semua. cat bilik kemas bilik, beli langsir, beli baju raya, macam-macam. and for sure tok majlis akhir tahun nanti. moga Allah permudahkan segalanya la kan :-) aminnnnnnn.

manusia ni cuma merancang, Allah yg menentukan. yaa thats right. so banyak sangat nak prepare. tp aku watcool watpeace je. hahah. actually aku paling benci aayat nih la --> 'watkool, watpeace, watlek, segala wat nih'. aku guna ayat ni sebab nganjing, ha ha ha ha

siapa sangka aku bakal bertukar status tak lama lagi. cewahhhh. hahahaha. sila lempang aku 987654kali. silalah. k rasanya macam takde apa nak cakap lagi. memang takda idea nak update blog. sebab tu terabai je blog ni. sian dia. takpelah dia paham tuan dia malas nak update dia. kan kan?

tu jela aku nak cakap. actually takda point penting pun kan? hmm. rindu kengkawan aku. nanti aku nak hadiah paling best dari diorang. idc. uols kumpul duit dari sekarang k. ha, takda hadiah jangan dtg. kejam tak disitu?
k lah uols. nanti kalau ada berita i update lagi. btw doakan kita eh. semoga Allah memberkati kita semua. Aminnn. wasalam :-)